Monday, January 19, 2009

Promote

 Diriku bukanlah seperti Alim yang mampu membuat manusia ceria dengan kemerduan suara. Tidak seperti Kamal yang apabila melarikan pena akan tercipta sebuah lirik. Bukan juga seperti Mustaffami yang petah bercakap. Tidak mampu menandingi Aiman dari segi keilmuan. Ingin menjadi seperti Mukhlis yang mahir dalam Qiraat. Ikram yang hensem berkaca mata. Tarmizi yang santun dalam pertuturan. Azizi yang sudah berumahtangga. Falahuddin yang sering muncul di di nasyidfm. Aswadi yang lincah dalam menggelecek bola. Zulfadli yang kental mengawal gawang. Sohifuddin yang simple dalam berpakaian, FAruq yang tenang dalam apa keadaan. Bukan seperti Fatimah sebab dia perempuan atau Fitri yang manis dengan senyuman.Aku adalah aku....


Ustaz-ustazku yang kusayangi, Ust Afendi yang penyabar, ustaz Radhi yang masyi dalam Al-Quran atau Ustaz Mujahid dan Teacher salina yangh petah berbahasa Inggeris. Aku adalah insan yang mengutip ilmu daripada mereka.

Hambe juga bukanlah seperti Abu bakar dalam kemerduaan membaca Al-Quran, bukan Afiq yang tekun dalam pembacaan atau  Aizat yang memimpin persatuan. Hambe juga bukan seperti Hafizuddin dalam ketegasan menyampaikan arahan atau Shahrizan yang suka mengali tinggalan ulama silam bahkan jauh dari cote yang sudah kebesaran tetapi Hambe  adalah hambe.

kawe sempat berkenalan dengan Fizz yang hebat dalam Programer, biskutz yang suka ejas templates atau Alang yang memiliki domain sendiri. Kawe juga bukan seperti Lukpi yang akan menjadi doktor, Idham yang memimpin persatuan, Zaity yang dah resign tetapi kawe adalah seorang insan yang masih diperjalanan.


watashi suka menjenguk di this site dan join di this community walaupun tidak diajak. semua sudah diperkenalkan tinggal lagi tunggu anda buka. 


Kalau ada jarum yang patah, 
jangan disimpan di dalam peti, 
kalau ada silap dan salah ,
jangan disimpan di dalam hati...





Jangan lupa doakan Umat Islam di Palestin....

sumimasen to minna san andai ada salah dan silap.....

adios amigos....gracias......

5 comments:

Anonymous said...

Wahh..jadi promoter skang ye..hheheh..Bersama julang Islam.

Nothing Special said...

to syahid..

saje jer ni.x tahu idea..

Biskutz Paeinto said...

wah.. part time promoter eh.. huhuhu.. camne tau sy ske dok ngejas2 ni.. tapi akibat ngejas2 template der prob lah plak kat blog sy.. sedeynye.. T__T

Anonymous said...

tahniah.... nice words from the nicest boy?!... :)

Nothing Special said...

to biskutz-biase la 2.orang hebat mmg mcm 2.lepas ni ejas blog ni pulak..


to Admin(ust radhi).time kasih kerana melawat blog ini.