Thursday, April 23, 2009

Imtihan

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah pada hari ini aku telah selesai peperiksaan syafawi. Imtihan yang pada mulanya dijadualkan pada 19 april 2009 telah berlaku pengubahan jadual sehiungga akhirnya jatuh pada hari ini 22 april 2009.inilah yang berlaku di sini. Pengubahan jadual adalah perkara biasa.

Imtihan syafawi kali ini tanpa persediaan yang cukup bagus walaupun dapat juga menjawab soalan yang diajukan tapi masih belum berpuas hati kerana dibimbangi tidak lulus. Dengan simptom malas yang semakin menjadi-jadi penularannya menyebabkan banyak bab yang tidak berhasil untuk diulangkaji.

Ya Allah jadikanlah kami dari golongan mereka yang berjaya di dalam imtihan dunia dan akhirat.ameen..

Simptom malas ini walaupun telah diintimadasi dengan kegagalan tapi masih lagi berasimilasi dengan jiwaku. Stimulus yang dicari masih lagi kabur dari pandangan. Hanya satu harapanku agar simptom ini akan hilang dan aku mampu meneruskan perjalanan dalam menempuh ranjau yang menanti. Imtihan tahriri akan bermula pada 2 mei hingga 10 mei. Moga peluang yang ada dapat dimaksimumkan sebaik mungkin dalam mengulangkaji pelajaran.


Hanya satu kudamba dari kalian doakan moga aku rajin mengulangkaji dan menatijahkan kejayaan insyaAllah..ameeennn

No comments: