Wednesday, March 11, 2009

Di Tag

Aku ditag. Itulah perkataan pertama yang kulihat di chatbox aku. Aku ditag oleh insan yang bernama Azizi. Inilah kali pertama aku di tag.






Gambar ini diambil di Qaryah Asad dalam perjalanan ke Alexandaria @ Iskandariah. Gambar ini diambil pada tahun 2007. gambar ini diambil menggunakan kamera Ridhuan. Binatang dalam gambar ini Dipanggil burung Unta.

Seterusnya tag ini harus dijawab oleh insan-insan dibawah ini:

Biskutz
Mustaffami
Ikram hakim
Auni
Afiq Saleh
Kamal Ahmad

Instruction:

1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.

3 comments:

Farih Fahri said...

salam..
kna tag plak..
k2.. nant sy jwb ini tag aa.. >_<

Syahiddmilikku said...

huhu..qaryah asad..
rindu aku saat dulu..

Nothing Special said...

To biskutz.Jawab jangan tak jawab.Watashi menunggu...
To shahid-apa yang hang rindu 2