Tuesday, August 11, 2009

Salam Pagi

Assalamualaikum semua...


Kembali menikmati peluang untuk melayari alam maya setelah beberapa hari kempunanan kerana wireless telah disekuriti oleh tuan empunya. Bagaikan tahu hasrat hati ini hari ini nikmat ini kembali untuk dinikmati setelah menumpang kasih dengan jiran untuk menumpang moderm mereka.

Semalam 10 ogos adalah hari lahir seorang lagi adik saya yang tidak sempat untuk dicoretkan sesuatu kerana ketiadaan nternet. Hari ini saya ingin melakarkan harapan hati dan tanda bahawa dirimu diingati. Coretan yang mungkin tidak seberapa sekadar sepotong doa yang dititip
semoga dalam rahmat dan keampunan Allah, cemerlang dunia akhirat serta menjadi anak yang soleh dan bertambahnya amalan seiring dengan usia...amin...



Setelah meniliti hari kelahiran keluarga tiga daripada ahli keluarga saya lahir pada bulan ogos atau lebih dikenali dengan bulan kemerdekaan. Mungkin keluarga saya akan mempunyai semangat patriotik dan semangat kemerdekaan juga amat mendalam disebabkan kelahiran mereka pada bulan ini tetapi ia sekadar tanggapan dan sememangnya rasa itu ada cuma tahap mana cuma saya sahaja yang tahu.

Semoga Adik Saya akan terus membesar dalam jalan yang diredhai oleh Allah dan menjadi hamba yang sebenar-benar hamba....


p/s: Ya Allah engkau selamatkan lah keluargaku dan umat islam dari wabak H1N1.

2 comments:

Nadhirah Ahmad said...

tq. dh wat

Nothing Special said...

terima kasih kerana sudi menjawab tag itu