Sunday, August 16, 2009

Selamat hari Lahir

Assalamualaikum.....


Marilah kita memanjatkan kesyukuran kepada Allah yang masih mengurniakan kesihatan pada kita dan nikmat yang paling besar nikmat iman dan islam. Selawat dan salam buat junjungan nabi Muhammad saw, ahlu baiti Rasulullah,sahabat dan mereka yang terus berpegang pada ajaran baginda hingga akhir Akhirat...



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Hari ini adalah hari istimewa dalam hidupku kerana pada hari ini lahir seorang yang suatu masa dahulu aku sering bersama, bergurau senda, dan mencipta kenangan yang pada hari ini aku sering mengulang-ulang pita kenangan itu di benak pemikiran dikala ditusuk jarum kerinduan.

Disaat aku merindui hilai tawanya aku akan memandang gambarnya. Kadang-kadang aku hampir menitiskan air mata kerana memikirkan aku pernah melukakan hatinya kerana kurangnya kesabaranku. Kadang-kadang marahku bukan kerana benci tapi kerana sayang. Mendengar suaranya di corong telefon mengubat hati yang sering kerinduan kerana dia kini semakin petah berceloteh.Hati ini sering tercuit dengan gurauan mu..




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Ku utuskan sepotong doa buatmu agar Engkau menjadi anak yang soleh. Anak yang sering mengembirakan hati kedua ibubapa. Menjadi hamba yang sebenarnya dan seiring amalan dengan usia..amin...


Bila berjauhan Baru Mengerti,
Apa Kasih Apa rindu,
Kerna nilainya terlalu tinggi,

Dulu Bersama Sering dicurangi,
Kerna tidak difahami,
Kini aku sering menangisi,

Moga mentari masih menyinari ,
Agar aku mampu melunasi.



Selamat hari lahir untukmu....

p/s:Hari ini adalah hari lahir adikku yang bongsu..

1 comment:

Faarihin said...

happy belated birthday ntuk adik yang bongsu tu yer.. wah ramainye besday dalam bulan 8..