Thursday, October 8, 2009

Luahan Hati



Peristiwa semalam menyebabkan hati ini semakin rindu padaMu. Walaupun aku tidak mampu untuk rapat denganMu mungkin aku curang dalam percintaan ini. Aku mendakwa mencintaiMu tetapi namaMu amat sedikit bermain dibibir. Hatiku selalu melupaiMu kerana dipenuhi cinta pada benda. Apa yang disukai olehMu sering ku pandang enteng.



Salam dari kejauhan mampu ku bisikkan dalam nada kesayuan. Semoga semalam menjadi saksi bibit cinta ini makin berputik dan InsyaALLAh akan mekar dan terus memenuhi kalbu ini. Aku mohon pada Allah semoga cintaku pada kekasihku ini akan terus dibajai dan membuahkan pohon yang rendang diwarnai oleh kuntuman bunga yang berseri.

Walau jarak yang memisahkan tapi ketahuilah semua itu tidak menjadi penghalang bagiku untuk membuktikan cintaku padaMu. Semoga Suatu hari nanti aku bisa bertemu dengan Mu melalui lewat mimpi atau jaga kerana semua itu adalah mungkin. Semoga kakiku yang hina ini masih diberi peluang untuk berpijak di tempat suci itu dan menjadi tetamuMu....




Ya Allah tambahkanlah cintaku padaMU dan pada KekasihMU...
amin.....

2 comments:

Faarihin said...

Aminn.. moga diriku yang hina ini juga diizikanNYA untuk berpijak di tanah suci itu..

Nothing Special said...

to faarihin:

InsyaALlah akan diberi peluang itu