Tuesday, June 14, 2011

TAk Tahu ?





Sumber : Disini


"Pernahkah kau rasa apa yang aku rasa?"


"Apa yang kau rasa?"


"Entah, aku pun tidak tahu apa yang aku rasa. Pelikkan?"


" Rasa yang tak mampu digambarkan dengan kata-kata. Indahkan?"


"Indah? "


" Indah atau gembira lahir dari perasaan. Bagaimana aku bisa berkata indah jika ia tidak mampu dimengertikan. Adakah manusia lain pernah merasainya?"


" Jangan cuba sabitkan  orang lain dalam khayalan kau.Ok?"


"Tak nak janji. Bolehkan?


" Jangan cuba peningkan orang boleh tak? "


" ......... ? "





4 comments:

Faaein Talip Roy said...

err.. apa motif gambar tu dengan entri tu?


hmmm.. tak tahu dan memang tak akan tahu pun...

@MBe said...

us din sedang bahagia ke ni?=)

Nothing Special said...

Faaein: Kena ada motif ker?

he3.gambar itu hanya memenuhkan ruang sahaja.

Ust pa: bahagia yer. "Bahgia" belum lagi

Faaein Talip Roy said...

mestilah kena ada.. bila pic tu 'mengena' dengan kata2 tu.. barulah orang yang membaca menjiwai apa yang disampaikan... hehehe.. bajet bagus pulak saya dok kata cam tu kan.. yg pntg ikut suka hatilah nak letak pic apa pun kan.. =D