Wednesday, September 16, 2009

geng26 cybertrooper.

Assalamualaikum semua...

salam ramadhan.....

Sudah lama jemari ini tidak menari, semakin tempang dan lemah untuk beraksi. Lembah idea yang semakin kekeringan menyebabkan tanaman tidak dapat hidup..

Pagi ini 26 ramadhan ku menjenguk ke teratak teman maya untuk bertamu sekadar menghirup kopi panas yang disajikan. Antara sajian yang menarik perhatianku adalah tentang geng26 cybertrooper. Mereka yang merupakan wira dalam misi memusnahkan kubu yang mampu melemahkan manusia kerana mereka menggunakan peluru yang bisa terkena pada orang yang lemah iman dan kurang ilmu pengetahuan.

Kubu ini adalah milik seorang jenaral yang kini mencari kader baru untuk direkrut. Jeneral yang mendakwa memiliki senjata yang ampuh dan mampu membimbing kita ke tempat yang selamat. Walhal mereka sebenarnya menuju ke arah kehancuran kerana mereka telah tersesat dan terkena peluru yang kesannya akan dirasai di kemudian hari. Hari yang mereka akan tahu bahawa mereka telah tersalah memilih jeneral. Hari yang kita dan mereka akan disiasat di mahkamah kerana kecuaian kita melakukan misi yang sepatutnya kita lakukan.


YA Allah selamatkanlah kami dari azab api nerakaMU dan masukkanlah kami ke dalam syurgaMU


Jutaan ucapan syabas kepada pihak berkuasa yang telah menangkap Jeneral ini... Diharap tentera kepada jeneral ini dapat menerima hakikat yang jeneral mereka adalah penipu...SEmoga ALLAh memberi hidayat kepada mereka..Ameen..


2.
Terima kasih Kepada Teman blogger saya Saudari FAArihin yang telah menyediakan kad raya... JAdi dengan ini diucapkan selamat hari raya kepada FAarihin maaf zahir batin...


P/s:
UCapan raya untuk orang lain dalam entry lain...

-KAlau tidak faham apa yang ditulis harap buat-buat faham


No comments: