Wednesday, April 28, 2010

Akhirnya Kau Terbang Jua

Alhamdulillah,akhirnya sahabatku dapat terbang jua kembali ke bumi iman dan hikmah untuk meneruskan perjuangan menuntut ilmu setelah berkelana selama dua bulan di kota seribu menara. Halangan yang mendatang telah dihadapi dengan jayanya.

Masalah tiket dan visa yang digembar-gemburkan  akhirnya hanyalah sampah permainan. Setelah tiket ditangguh dan visa dibuat mata mereka tidak sedikit memandang apalagi bertanya. Bersabarlah teman itu semua adalah ulam dalam kehidupan agar bisa menambah rasa. Segala simpton-simpton yang menyedihkan kau ludahkan ia dimatar egypt agar bisa kau telan manisannya.

Semoga terus tsabat dalam perjuangan menuntut ilmu disana dan jangan dilupai untuk berdoa semoga kami disini dapat meneruskan saki baki perjuangan yang semakin selesai.




Selamat hari lahir buat sahabatku Hafiz bin Jusoh. Semoga amalan seiring dengan usia dan sentiasa dibawah payung rahmatNya.


p/s:  Masa hantar sahabatku terlihat di papan elektronik lapangan terbang penerbangan ke Addis Ababa. Tadi search google akhirnya Addis Ababa adalah ibukota ethiopia. Thanks pac cik google.


No comments: