Saturday, July 24, 2010

Klik Disitu

Islam agama fitrah yang dibawa oleh para anbiya'. Agama yang membawa manusia kepada kesejahteraan dunia dan akhirat. Agama yang sangat bertepatan dengan fitrah kejadiaan manusia kerana ia dari Allah yang menciptakan manusia dan fitrah.

Namun disana terdapat manusia yang sombong menolak agama ini. Sentiasa mencari jalan untuk membuka pekung keburukan Islam yang akhirnya keburukan mereka yang terserlah kerana Islam adalah agama yang suci. Mereka melabelkan Islam dengan label yang  jijik dimata. Mereka cuba memprovokasi umat islam. Mereka cuba menimbulkan isu yang pada akal mereka ada kekerungan walhal sebenarnya ia merupakan kelebihan.

Mereka menggunakan segenap kekuatan untuk memburukkan Islam. Baik dari saluran elektronik, media cetak dan sebagainya. Namun disana akan ada umat islam yang akan mempertahankan islam. Disini ingin dikongsikan apa yang mampu untuk membuka mata mereka yang cuba memburukkan islam.


Klik disini..

Hayatilah dan renungilah. Seterusnya sebarkanlah ia... Semoga lepas ini akan muncul ramai lagi karikatur yang mampu untuk menaikkan islam. Setiap manusia harus menggunakan segala kemahiran yang dimiliki untuk menangkis dakyah dari mereka.

No comments: